onsdag den 13. juni 2012

Billeder til en havekonkurrence i Ide Nyt

Tilføj billedtekst

















Hvilke billeder skal jeg vælge til Ide-Nyts konkurrence ?
Danmarks smukkeste have

Til denne konkurrence skulle man oploade et eller flere havebilleder, hvor man kunne se så meget som muligt af haven..Ok - jeg bilder mig ikke ind at have en af Danmarks smukkeste haver, men er dog glad  for min have som den er blevet med tiden. Funktionel, varieret, anlagt med små midler uden "havearkitekt" og der er ikke ret mange planter, som ikke hører hjemme i den danske fauna. Haven på knap 1200 kvadratmeter er opdelt i mange rum og det er en fornøjelse at gå på vandring i.den.  Min have skal bruges til praktiske gøremål, afslapning og leg............motion er også gratis. Jeg har valgt nogle billeder blandt ovenstående til upload på Ide-Nyts fotokonkurrence. Gevinsterne er gavekort til Litho Natursten på hhv 10.000 kr. - 3.000 kr  og 2.000 kr. Jeg ved ikke engang hvad jeg skulle bruge et gavekort til, for det rækker hverken til det ene eller det andet :-). Men det sjoveste er jo altid at være med og at se, hvad andre synes er smukt.