torsdag den 4. juni 2009

Mine tulipandrømme blev opfyldt

Mine vildeste tulipandrømme fra november måned, hvor jeg købte rigtig mange tulipanløg da Jem & Fix smed dem ud til 5 kr. pr. pose er gået i opfyldelse. Jeg har fået rigelig valuta for pengene. Næsten alle løg er kommet op af jorden - dog ikke liljerne - hvis jeg ellers kan huske, hvor jeg har sat dem. Med de mange løg der skulle i jorden kneb det efterhånden med at huske, hvor jeg havde sat dem, fordi jeg gik mest op i at de skulle være i farvegrupper, som klædte hinanden. Det er blevet vildt flot i maj måned.
Og sådan så der ud omkring den 1. maj. Det japanske kirsebærtræ blomstrer og jeg vil købe et par kraftige pæle at binde den op til, så roden kan få fred til at tage rigtig fat. I øjeblikket rusker blæsten for meget i den. Det giver ingen ro til rødderne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar