mandag den 25. februar 2008

Rønnebærtræet blev beskåret i dag
Jeg tog et billede af træet for at gøre mig mine overvejelser: Hvor meget skulle vi save/skære af?. Træet skyggede en del på mit højbed og jeg var træt af alle de rønnebær, som vi vadede i sidst på sommeren. Desværre er træet også angrebet af "frugttræskræft" og svamp eller rust. Det er vores æbletræ imidlertid også og har været det i mange år. Til trods for det har vi haft både æbler og rønnebær i massevis de sidste mange år.
På mit billede har jeg indtegnet pink streger til min "savfører", så behøver der ikke diskuteres så meget :-) og jeg kan nøjes med at pege og holde stigen. "Savføreren" synes at der blev mægtig bart. Han skulle bare vide hvor meget jeg har tænkt mig at bruge saks og sav i buskettet.
Der er fuld gang i kompostkværnen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar