søndag den 8. november 2015

FLISERENSNING MED NILFISK PATIO CLEANER


Sikke et oktober og november vejr vi har haft i år. Det er langtfra alle træer som har smidt bladene og vejret er så mildt, at jeg har nået mange af de gøremål, der plejer at vente til foråret. Jeg har stukket græskanter og fjernet ukrudt, tømt og renset krukker, lagt blomsterløg i spande og i dag var turen kommet til fliserne udenfor huset. De seneste år har jeg undgået kemikalier i haven og i stedet for algefjerner, som dog er miljøgodkendt, har jeg brugt vores højtryksrenser med Patio Cleaneren fra Nilfisk.

Patio-Cleaneren har roterende børster og højtryksdyser og er ikke så hård ved flise eller træbelægning som ren højtryks-rensning. Jeg havde ikke fejet fliserne før rensningen, hvilket nok havde været en god ide. Gummistøvler og "gummi-bukser" er et must til den opgave.


Man kan sagtens se, hvor man har været med maskinen.
Den tager også ukrudtet mellem fliserne, hvis det ikke er særlig stort.






Det kan man da kalde effektiv rensning!