torsdag den 1. september 2011

Terassehygge midt i juni - endelig lidt sol

 Endelig kom der et par solskinsdage som kunne nydes på terassen efter overstået havearbejde. Vi skal snart på sommerferie og det tørre vejr kommer lige tilpas til at vi kan slå græsset mens det er tørt. Det vil ikke være sjovt at komme hjem til en meget langhåret græsplæne.

 Strikketøjet er selvfølgelig med, for jeg kan ikke sidde uden noget i hænderne ret længe ad gangen





Jeg har købt lygterne i "Jysk" og havde regnet med at der kunne sættes bloklys i dem. Mine bloklys var for store, så jeg satte mine granitsten med hul til fyrfadslys i lygterne. Gæt lige, hvad lygterne står på? Ja, rigtigt,
det er vore gamle stegepander, som jeg har gemt, fordi de skulle tjene som underskåle til krukker. De har dog fået en gang "pejselak" for at blive præsentable. Hankene er skruet eller savet af.