lørdag den 22. november 2008

Ups - det er 4 måneder siden sidst

4 måneder blev væk som ingenting
Selvom jeg ikke har blogget siden midt i juli, er der blevet arbejdet flittigt i haven og det her været en meget blomstrende sommer, selvom vejret til tider ikke artede sig særlig samarbejdsvilligt. Jeg gik i stå med at blogge da jeg skiftede pc - og havde mine billeder liggende på forskellige medier. Nu har jeg endelig fået "smeltet" billederne sammen igen og samtidig har jeg lavet en køreplan for hvordan jeg fremover vil registrere mine billeder. Der bliver jo unægtelig mange billeder med et digitalt kamera. Kunsten er at kassere billeder med hård hånd. Jeg er måske ved at lære det nu. :-)
Rose Lady Chatterley og Cinerarie - en stor kontrast Rosa Nicotiana og blå Heliotrop klæder hinanden
Det store bed i forhaven er næsten vokset sammen
Spiræa Anthony Watherii
Spiræa sammen med gul Potentil. Begge sorter bliver klippet helt ned hvert forår
The Pink Fairy blomstrer fantastisk efter hård beskæring i foråret
Nina Weibull - en Poulsen rose
Og så er der mine dejlige lavendler

Ingen kommentarer:

Send en kommentar